Dětská kniha krátkých bajek, na jejichž základě si děti dělají samy vlastní rozhodnutí o tom, co je dobré a co nikoli. Cílem knížky je zvýšit tvořivost dětí a pomoci rodičům, aby vedli své děti k tomu, že budou v životě dělat správná rozhodnutí.
Kniha je zhrnutím trinástich rokov praktického podnikania na Slovensku. Je určená každému podnikateľovi, začínajúcemu aj skúsenému, ktorý chce svoju firmu zväčšiť a zveľadiť.
Táto kniha je výjimečná tím, že všechny kapitoly, příspěvky a články, které obsahuje, pochází z reálného života. Jsou to příběhy skutečných slovenských firem, které podnikají na našem trhu v našich podmínkách, bez státní anebo mezinárodní podpory. Další výhodou této knihy je, že informace, které se v ní nachází, můžete do praxe zavést hned, bez dlouhé přípravy anebo velkých investicí. Když se této vědomosti rozhodnete skutečně použít, můžete svou firmu dostat na novou, hvězdnou úroveň a vydělat stovky tisíc eur.
Kniha je shrnutím více jak desítky roků praktického podnikání. Je určená každému podnikateli, začínajícímu i zkušenému, který chce firmu rozběhnout do vyšších otáček.
Tato kniha nabízí rychlé tempo, zábavnou formu a spoustu inspirace. Je nabitá praktickými nápady, které vám pomohou dosáhnout většího úspěchu dřív, než byste považovali za možné.
Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz.
Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé přesvědčování, propagování a prodávání. Tato dovednost je jádrem každé transakce mezi lidmi.
Ukažte mi skutečně úspěšného člověka a já vám ukážu mistra uzavírání. Uzavření dohody je nezbytné pro každou výměnu zdrojů a zahájení jakékoliv aktivity mezi dvěma stranami. Tak se chopte pera a pojďme to podepsat.
Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Zjistěte přesně, kde začít, co dělat a jak sledovat každý krok, který podniknete s cílem dosáhnout 10X více peněz, 10X více svých cílů, 10X více štěstí a 10X více možností.
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.
Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování!
Studená válka mezi prodejci a zákazníky. Každý den na každém trhu na světě, si už celé stovky let prodejci zákazníky přehazují mezi sebou, přebírají je jeden druhému, namlouvají je, „prodávají je“, zastrašují je, lžou jim, podlézají jim, „pečují“ o ně nebo je uplácejí. Podobně je to i u prodejců – jsou klamáni, „předání“, zastrašováni, lákáni, zválcování, shazování, zrazování, demoralizováni, a ponecháni napospas osudu. Zkuste si promluvit s běžným prodejcem a řekne vám: „Je to jako válka.“ Zeptejte se na názor běžného zákazníka a řekne vám: „Prodejci prostě nemůžete věřit.“ V této knize se dozvíte, jak tuto Studenou válku ukončit, čehož výsledkem bude, že se stanete úspěšnějším, šťastnějším a bohatším profesionálním prodejcem.
„Dělník není jen pouhým dělníkem. Pracovník není jen pouhým pracovníkem. A úředník není jen pouhým úředníkem. Jsou žijícími, dýchajícími, důležitými pilíři, na nichž stojí celá struktura naší civilizace. Nejsou to kolečka v ohromném stroji. Jsou tím strojem samotným.“